Motion, veteraner og banespil

Fællesspil

Mød op uden en makker i alle niveauer. Vi laver runder og forsøger at lave så jævnbyrdige kampe som muligt. Lær via spillet og få hjælp til nye metoder og tricks.

Fællesskabet bestemmer, hvordan træningen foregår – som udgangspunkt er det mest populære, at vi kun spiller kampe.

Krav: Du skal have spillet badminton før – Er du helt ny henviser vi til banespil.

Hvornår: Vi har 2 hold.

Der spilles fra kl. 19.30 – 22.00 mandag i Ny Gymnasiehal. (Ny gymnasiehal beliggende på Willemoesvej 2A), eller fra kl. 19.30 – 22.00 onsdag i Slagelse-hallen.

Banespil

Benyt en bane og spil 2 eller 4 personer i udvalgte haller. Banespil er for dem der har en eller flere de ønsker at spille fast med. Alle spillere skal være medlem af Slagelse Badmintonklub – Sikringen for jer ved banespil er, at i kender niveauet hos hinanden. Ved banespil får I stillet en bane til rådighed. Bolde og ketsjere skal du selv medbringe.

Ønsker du at benytte en bane, kontakt Rasmus Brix på rasmusbrix84@gmail.com

Besøg Slagelse Badmintonklubs motion og banespil på Facebook