Ungdom

NY SPILLER:

Vil du prøve at spille badminton så kontakt os på info@slagelsebadmintonklub.dk

Hvis man er øvet, elite-spiller eller har spillet i flere år, skal man også kontakte os på info@slagelsebadmintonklub.dk for at høre træningstiderne.

Vi har de seneste sæsoner haft enorm stor tilgang af nybegyndere og har haft den største fremgang i mange år. Vi har derfor venteliste på mange af holdene. Vi går op i at der er kvalitet på træningen, så holdene vil ikke være overfyldte.

Trænerteamet er derfor i år udvidet endnu engang med endnu flere utrolig dygtige, højtuddannede og erfarne trænere.

Indmeldelse: send mail til info@slagelsebadmintonklub.dk

Tilmelding til stævner i www.badmintonPlayer.dk:  læs mere her

1. første gang oprettes en “BRUGER” øverst i højre hjørne
  2. og første gang oprettes en “SPILLER” i “personer” -> “opret ny spiller” og udfyld detaljer
  3. tilmelding til stævner:  “Turnering” -> “Turneringer” -> Tilmeld turnering” -> “vælg turnering” og udfyld med detaljer + dankort.
  4. BEMÆRK begynderrække er D. Herefter D, C, B, A, Mester, Elite.
  5. Har man ikke selv en makker er det en rigtig god idé at udfylde “x-makker”.